Responsiiviset ja raikkaat kotisivut,
joilla tarjonta on selkeästi esillä

CASE: Promic Oy | www.promic.fi


Promic Oy – liikelahjat ja toimistotarvikkeet varmasti järkevään hintaan

Vuodesta 2003 toiminut Promic Oy tarjoaa laadukkaita ja käytännöllisiä liikelahjoja sekä työskentelyä helpottavia toimistotarvikkeita kohtuulliseen hintaan. Yritys panostaa toiminnassaan henkilökohtaiseen palveluun. (www.promic.fi)


Responsiiviset kotisivut uudella ilmeellä

Promicin vanhat verkkosivut olivat vanhentuneet niin sisällöllisesti kuin ulkoasullisestikin. Vanha, oranssi väritys vaihtui raikkaaseen violettiin ja valoisuutta tuovaan valkoiseen. Näin ilme nuoreni ja keveni huomattavasti.

Yrityksen tarjonta oli laajentunut, eivätkä vanhat sivut palvelleet tässä riittävästi. Lisäksi vanhat sivut eivät olleet responsiiviset, eli niitä oli haastavaa selata mobiililaitteilla. Koska Promic haluaa panostaa hyvään palveluun, oli luonnollista, että sivut päivitetään responsiiviksi ja muutenkin asiakaslähtöisemmiksi.

Sivustorakenne, joka helpottaa ostopäätöstä

Sivusto rakennettiin hyvin verkkokauppamaiseksi. Asiakkaiden ostopäätöstä helpotettiin yksinkertaisella tuotejaottelulla sekä esittelemällä etusivuilla hyviksi todettuja liikelahjaideoita ja uutuuksia. Myös yhteydenottoa ja tarjouksen pyytämistä helpotettiin lisäämällä jokaisen tuotteen kohdalle yhteydenottolomake.

Promicin uusien sivujen ulkoasu ja rakenne poikkeavat kilpailijoiden verkkosivuista. Sivut erottuvat nyt edukseen niin ulkoasun kuin tuotekategorioidenkin osalta.

Helppo tuotehallinta tekee ylläpidosta vaivatonta

Promicin tuotetarjonta on laaja, joten sivujen ylläpidon täytyy olla yritykselle helppoa. Tuotteita on helppo lisätä ja poistaa sekä siirrellä kategoriasta toiseen. Lisäksi viimeisimmät tuotelisäykset tulevat automaattisesti etusivulle uutuuksiin, ja suositeltavan tuotteen lisääminen onnistuu tuotesivun hallinnan kautta yhden napin takaa. Lyhyen opastuksen ja opasvideoiden jälkeen päivittäminen onkin sujunut Promicilta erittäin näppärästi!

Sisällöntuotannolla tehoa myyntiin ja hakukonenäkyvyyteen

Copywriterimme tuotti Promicin kotisivujen etusivulle houkuttelevaa ja hyödyllistä sisältöä, josta iloitsevat varmasti niin hakukoneet kuin asiakkaatkin. Lisäksi esimerkiksi kuvaus hyvästä liikelahjasta helpottanee asiakkaiden päätöksentekoa.

Tiivistettynä asiakas sai

  • kaikille päätelaitteille tyylikkäästi mukautuvat verkkosivut, joita on helppo ylläpitää itse
  • nykyaikaisemman ja raikkaan ulkoasun sivuille
  • käyttäjälähtöisemmät kotisivut, joilla on selkeä sivustorakenne
  • parempaa näkyvyyttä hakutuloksissa sivujen responsiivisuuden ja kevyen sisällöntuotannon ansiosta
  • helpomman yhteydenoton kotisivujen kautta
  • tehokkaasti hoidetun tuotannon
  • helposti kehitettävät ja laajennettavat kotisivut.

Mitä on tehty?